Ansøgningsprocedure for andel i Kløften Festivals overskud

Her finder man informatiom om hvordan man kan søge om andel i Kløften Festivals overskud.

 

Ansøgningsfrist er d. 1. august hvert år og der er en behandlingstid på op til 3 måneder efter ansøgningsfristen, da regnskabet skal være færdigt inden man kan se hvor meget der er til uddeling (man kan dog allerede nu indsende ansøgning/bilag)

Kløften Festival kan støtte projekter/arrangementer - store og små – som er indenfor Foreningens formål.

Foreningens formål er:
-udbrede kendskab til, og forståelse for musikkens kunst blandt unge.
-virke som formidlende led mellem landsdelens amatørmusikere og spillesteder. Det er foreningens hensigt at give amatør musikere mulighed for at optræde for et større publikum.
-støtte foreninger i Haderslev kommune, f.eks. musik-, kultur-, idræts- og spejderforeninger.
-støtte humanitære formål
Formålet søges opnået ved:
-at gennemføre en årlig Kløften Festival i parkanlægget, Kløften.
-at gennemføre folkelige og rytmiske musikarrangementer.

Hvem kan søge andel i overskuddet:
-foreninger i Haderslev kommune, f.eks. musik-, kultur-, idræts- og spejderforeninger.
-samt humanitære formål.
Alle modtagere af støtte skal godkendes af Skattecenter Erhverv Bornholm, og den godkendelse ansøger Kløften Festival om inden en evt. tildeling af overskuddet kan komme på tale.

Bemærk at Kløften Festival ikke må give til formål der indeholder honorarer til kunstner, musikere og andre artister, samt til arrangementer hvor der tages entre eller sælges billetter i henhold til Skat´s retningslinjer for uddeling

Ansøgningens indhold.
Generelt.
Ansøgningen skal være skriftlig og fremsendes via mail og som minimum indeholde følgende:
1. Kortfattet beskrivelse af selve projektet/arrangementet herunder formål.
2. Angivelse af det beløb der søges om.
3. Angivelse af tidspunkt eller periode for gennemførelse af projektet/arrangementet.
4. Budget. (Indtægter/udgifter samt evt. medfinansiering)
5. Kontaktperson
6. Kontakt adresse
7. Kontakt telefonnummer (dagtelefon).
8. E-mail adresse
9. Vedtægter for ansøgerens forening/klub/projekt.
Ansøgning samt bilag sendes via mail til: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Vedhæftede bilag bedes være i word,pdf og excel.

Hent vejledningen ved at >>KLIKKE HER<<

Share/Save/Bookmark

Nyhedsbrev

onlink to g8vadn small

logo